Siste nytt
Trendar 2023
I dag tipsar vår eiga marknadsavdeling om 5 ting vi trur kjem til å prege marknadsføringstrendar i året som kjem. Ein – Digitalt nærvær Ditt digitale nærvær blir s
Årets farge 2023
No er tida inne for at Pantone lanserer årets farge for 2023. Når eit nytt år står framfor oss har Pantone kåra årets farge sidan 1999, og vinnaren skal vere med å sett
Hels på Karen
2. januar gjekk startskotet for Karen Nilsen, som er det nyaste ansiktet hos oss i Vookal. Vår nye tekstforfattar og kommunikasjonsrådgivar er 28 år og skal arbeide med mange av
Når ei dør blir stengd, opnar det seg ei anna
Når du har gode folk i arbeid, er det alltid ein fare for at andre får lyst å tilsette dei: Vår tekstforfattar Roy Sunde har takka ja til ny jobb som journalist i Firda. –
No er Førdepatrioten lansert
I dag lanserer vi den digitale Førdepatrioten, som er eit kjekt samarbeid mellom VOOKAL og Førde Fotball. Førde Stadion er den fysiske heimen til Førde Fotball, der vi kjempar
Rein Design har blitt VOOKAL
Alle gode ting er tre: I 2001 starta reklamebyrået Inform Media i Førde. 21 år, eit namneskifte og to fusjonar seinare lev selskapet vidare, no under namnet Vookal. Årsaka ti
Utnyttar du krafta i eigne digitale kanalar?
Dei fleste bedrifter i dag er til stades i sosiale medium som Facebook, LinkedIn, Instagram, Snapchat og TikTok. Men er det nok å berre delta? Svaret er at dei færraste utnytt
Følg oss på instagram
